tisdag 26 november 2013

VAB och träning

Alla fyra var ganska så rastlösa idag. Mest rastlös var nog mamman tror jag. Väntade ut 48-timmarsregeln med en utedag alltså. Bäddade ner tvåan och trean i joggingvagnen och ettan sattes på sin cykel. 8 km i 5.30-tempo, ganska ok ändå. Foten kändes kanon. Nu när jag tänker efter så tänkte jag nog inte på foten alls under rundan. Brukar vara ett bra tecken! Mutade runt storebror med saft och glass. Inget som kidsen är bortskämda med direkt, stackrarna´.

Storebror går tillskolan i morgon. Småttingarna blir hemma en dag till. Söndagens happening var slitsamt för lillebror. Lillasysteryster verkar, pepparpeppar, ha klarat sig. Jag också. Tvi tvi.

Länge sedna sist. Då hade jag ett lite högre tempo, 4.52 per km.
Vroom vroom
Action
Mutor is da shit!
Nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar