måndag 25 november 2013

Nya skor och magsjuka

Jag har i princip alltid haft Nikeskor. Men nåt undantag för Adidas, NB och Brooks(!). Men jag har aldrig haft Asics. Aldrig. Men nu köpte jag mig ett par. Skadefri som jag är och ska så förbli. Läge att göra nåt nytt typ. Så varför inte bryta trenden med nytt märke på dojorna. Testade dem i går i skogarna på Norra i Sundsvall. Kändes bra. Lätt gick det också. Kommer att bli ett bra löparår 2014. Hepp!

Resan hem gick bra. Till någonstans mellan Örebro och Karlskoga. Där spydde lillebror.Väl hemma spydde storebror. Har precis just nu sanerat bilen, orkade inte igår. Rätt lätt att skura bort halvfryst spya. Tips! (Under förutsättning att det är vinter dårå.) I går fick jag sanera handväskan som lillebror lyckades pricka. Mitt i prick liksom.

Natten gick rätt bra. Framåt småtimmarna vart det två vändor för byta av kallingar och kl 4.30 kom sista spyan för lillebror (intressant va?!). Båda ungarna är helt symptomfri sedan kl 05. 48-timmar i karantän väntar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar