onsdag 3 mars 2010


Tjohej!
Nu äntligen har jag skapat mig en blogg! Jag som har haft detta i tanken SÅ länge! Kul ska det bli! Här ska jag skriva om mig, saker som för mig skapar livskvalitet såsom familjen, naturen, träning, hemmet och pyssel!

I dag har jag varit på en jättemysig inredningsäffär, Noll54 i Karlstad. Skulle kunna köpa allt som finns där! En prommenad in till stan och hem igen i underbart vinterväder. Fräknar på näsan har jag fått! Lillebror vaknade precis när jag skulle gå hem och satt vaken (!) hela 30 minuter tills vi kom hem. Då fick han gröt som han slukade. Därefter hämtade vi storebror på dagis. Pulkaåkning i backen blev det sedan. Detta är livskvalitet!

Nu har jag precis gjort en hälsolimpa och ska snart baka ut storebrors glutenfria tekakor. Kommer att bli kladdigt!

Funderar på att styla om lite i barnen rum. Lite randigt kanske? Nu har degen jäst färdigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar