torsdag 4 mars 2010

Inspiration i pulkabacken

Hmm.
Har i dag varit i pulkabacken med barnen och en väninna. Alltid kul att höra vad som händer på heminredningsfronten hos vänner och bekanta. Berith har sytt nya gardiner och kuddar till sina barns rum. Och gjort väggmålningar! NU ska jag ta tag i nytt väggtyg och kuddar till mina pojkars rum. Just nu delar de rum och ska få göra det så länge de inte stör varandra i sömnen.

Nämnde att jag var in till en inredningsaffär i går, noll54. Ett besök dit är ett måste! Kolla hemsidan http://www.noll54.com/. En sida och blogg som jag gluttar på varje dag är denna: http://www.in-myhouse.blogspot.com/. Kolla va mycket fint! Har fått lite inspiration härifrån. Har sytt vimplar som jag hängt i taket på barnens rum och sytt ugglor. Ugglorna har jag inte riktigt fått kläm på hur jag ska sätta upp. Borde ju rimligtvis stå på rad. Ugglor gör väl det? Just nu hänger dom i ett snöre fastsatta med klädnypor. Ska ta kort på dem i morgon och lägga ut!

Nu är det fags att gå och lägga sig. Lillebror somnade 18:20. Brukar vara morgonpigg. Vad kommer han då inte vara i morgon....!

Livskvalitet..., lååååång dag väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar