måndag 23 juli 2012

Raukar och slangintervaller på racern - i halv storm

I dag har vi varit kulturella. Ett besök på Fallhammar, Ljugarns stränder, och ett kultcafé som jag inte kommer ihåg namnet på... .

Till middag vart det lolkalrökt sik, romsås och potatis. Brollorna åt som de aldrig sett mat! Lycklig mor!

Jag stack ut i stormen coh cyklade intervaller. Slangintervaller som maken kallar dom. Han har en gamal löparkompis som kallas Slang... . I alla fall så är det 40/20.  Jag körde 20 stycken. Snabbt och effektivt.

Vaknade mycket förvånad i morse kl 6.45 och upptäckte att maken hade stuckit ut på en cykeltur. Det brukar ju vara JAG som sticker ut vid den tiden. 06.00 alltså. Världen är uppochner!

I morgon är det min tur att dra ut i ottan...!

Här kommer lite bilder från dagen:




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar