onsdag 20 juli 2011

Rekord!

www.adlibris.com
Rekord kan man nästan säga. Håller på att avverka min andra bok på semestern. Nog är det ett rekord alltid! Innan barnen kom läste jag lätt en bok i veckan. Minst. Men nu. Alldeles för trött! Somnar! Kan visserligen gå om jag hittat en bok som fångar mig direkt. Typ Snabba casch eller nåt spännande fall med John Rebus av Ian Rankin.

www.adlibis.com
Hur som. Nu har jag läst ut Hundraåringen som gick ut genom ett fönster och försvann av Jonas Jonasson. Håller nu på med En dag av David Nicholls.

Måste säga att jag blev lite inspirerad av Marikas inlägg om böcker och en bra semesterdag. Kolla hennes fina blogg : http://kikamarika.blogspot.com/

Hu. Vad är det som lyser på himlen? Ehh. Solen! Maken är ute på en cykeltur. Jag ska ta och springa i kväll. Kanske ska man slå till och springa en NY runda?! I morgon blir det styrka igen. Har SÅN träningsvärk efter söndagens pass. Men rätt skönt ändå!

Hmm. Kommer det att regna eller ska det vara uppehåll? Alternativen är i så fall IKEA eller Bomstadbadet.

Nu blir det fika iallafall!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar