onsdag 11 maj 2011

Trötter

Nästan nyss hemkommen från ett trevligt spektakel, Vår Ruset. 8000 var anmälda här i Karlstad. Jag kom femma... . 19.15 vart tiden. GPS: en visade att banan var 4,85 km. 3.19 snabbaste km och snittet var 3.58. Och HUR jobbigt blir det inte nästa lördag? Fyra gånger så lågt. Lite drygt.

Direkt efter målgång gick jag till gratismassagen (för ni gillar ju gratissaker som Peter Siepen sa...). Och HUR skönt var inte den massagn. Nästan så jag somnade.

Superduperbarnvakten fick rycka in i kväll då maken är på "möte" i Hennickehammar (stavningen?). Men i kväll kommer han hem för att i morgon lämna barenen och sen tillbaka till "mötet" då jag ska till Stockholm och jobba. Pussel!

Ska träna på denna vecka och sen lätta på träningen nästa vecka. HUR seriöst låter inte det. Lite skrämmande är det ju att jag inte varit förkyld på hela vintern. Och nu är det en vecka kvar till Varvet. Undviker förkylda människor, undantaget mina darlingar då som nästan alltid har en elva under näsan (inte maken!). Typ.

Min lillalilla STORASYTER fyller the big 40 idag! Tänk om man kunde se lika fit ut som henne när man är 40!? GRATTIS systeryster. Synd att ni bor i TIMRÅ och inte här!

Nu FIKA och SOFFAN. Men först lite surf!

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar