torsdag 9 januari 2014

Lilla väskan och nötbröd

Intervaller på crostrainern blir ju så mycket roligare med musik. Har till och med jag kommit på. Jag som brukar njuta av tystnaden när jag tränar. Såg denna lilla käcka väskan på HM (99 kr) och var bara tvungen att köpa den. Midjeväska liksom. Haha. Men ha! Den funkar superbra! I morgon får den tex vara med på långpannan. Har haft telefonen på armen förut men gillar inte när det klämmer på en arm och inte på andra. Typ. Midjan har jag ju bara en av och om det klämmer där så är det ju bara på ett ställe och jämt fördelat, hmm.

Mitt i middagsbestyret kom jag på att jag skulle baka bröd. Ett nötbröd. I med en massa nötter av olika slag, ett par ägg, rapsolja, salt och lite honung. 150 grader och 60 minuter senare, ett jättegot nötböd. Läste nåt recept häromdagen men kunde inte hitta det idag, så jag höftade lite.

Nu njuter jag av tystnade, nötbröd och snart ska jag kolla på nån serie på Netflix. Modern family kanske?!

Dagens: 40 minuter styrka.

Hej torsdag!

Lilla väskan
Nötbröd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar