fredag 10 januari 2014

Långpanna med Anders och Carolina

Fredagsfys före fredagsmys. Långpanna, 90 minuter, på crosstrainern med Anders Olsson och Carolina gynning i lurarna. Inte jättekul men med bra sällis funkar det mesta.

Anders Olsson alltså. Lyssnade på hans sommarprat om hans liv och hur allt blivit som det blivit. Många gånger under den timmen som jag fick blinka bort tårarna. Om ni inte har lyssnat på honom, gör det! Och en inte så liten kontrast till det lyssnade jag även på Carolina Gynning. Också väldigt intressant om än på ett helt annat sätt. Hann inte klart hela sommarpratet men jag lär väl träna fler gånger. Antar jag.

Tiden gick otroligt fort med podradio i öronen. Så har även jag upptäckt detta, haha. Har laddat ner en hel drös med poddar nu. Nästa gång ska jag lyssna på Jillian Michaels Show som jag blivit tipsad om. Biggest looser-pt:n ni vet. Nån som har mer tips?

Fredag betyder fredgsmys. Glutenfri pan pizza står på menyn idag. Bara att verkställa!

Hej fredag!

Asicssssss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar