fredag 14 mars 2014

Och det här fredagsfyset före fredagsmyset

Fredagsfys: 30 minuter mysdistans på crosstrainern plus 30 minuter bålstyrka.

Crosstrainern. Denna kanonmaskin(som jag villigt erkänner att jag fnyst åt och funderat varför man ens ställer sig på den. Men jag är inte sämre än att jag ändrar mig. Den är bra. Använd inte de rörliga handtagen bara) som varit ett himla bra komplement till löpningen för mig. Bäst är väl ändå att springa i vatten. Men pest och pina för det. Våtvästat ha jag gjort alldeles för många gånger i mitt liv så det gör jag bara inte mer(?). Intervaller på ct:n kan jag rekommendera. 20*60/30 eller 15*90/30 är bra. Även långpanna funkar kanoners. Men bäst bäst bäst är ändå att kunna springa ute!

Fredagsmys: Lunch med Ida. Sen mys med kids och make.

Hej fredag!




En av vyerna under bålpasset


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar