söndag 4 augusti 2013

Redo

Passerkortet hittat (pust!) och jobbväskan avdammad. Matlådan i kylen. Kläder framlagda. Klockan inte ställd än vilket inte heller behövs, och heller ingen skillnad på när jag måste kliva upp... .

Jamendåså. Hej jobbet och hejdå underbaraettochetthalvtårs(nästan)föräldraledighet!


Före passet...

Dagens träning: styrka 30 minuter med trx:en och intervaller 3*2.5 km på spåret. Snittade 4.01, 4.02 och 3.59. De två första gick på 9.58 och 9.59 och gps:en visade 2.48 km. Sista gick på 10.06 och gps:en visade 2.53 km. Hmm?!


Varmt inne...

2 kommentarer:

  1. Har du tränat lika mycket hela tiden under din föräldraledighet? Undrar lite hur man får ihop all träningstid när barn/en är ganska små men jag antar att ganska mycket blir när partnern är ledig??

    SvaraRadera
  2. Så här har jag gjort. Efter det att jag lämnade brollorna på dagis stack jag ut på en runda med joggingvagnen. Lillasystar passade då på att sova förmiddagsluren. Så gjorde jag tre dagar i veckan. Och så tränade jag två gånger på helgen.

    Nu på semestern har maken och jag turats om att gå upp och träna vid 06.30. Den andra tränar sen någon gång under dagen/kvällen. Funkat jättebra! Eftersom båda vill träna så funkar det utmärkt! Vill man så går det!

    SvaraRadera