lördag 3 augusti 2013

Dagen efter kvällen före

Vi var på 50-årskalas igår. Mycket trevligt! Barnvakten ringdes in och Brollorna var överlyckliga. Festen var ganska långt hemifrån så jag valde att köra. Ifall att lillasyster skulle lacka ur (men allt gick super!). Drack cola zero och var jättenöjd och glad och hade mycket kul. Men många var väldigt bekymrade över detta. Över colan alltså. Jaha?! Vin eller cola, roligare än då här blir jag inte (haha).

Och dagen efter. Gick upp som vanligt i morse och satte mig på cykeln kl 6.40 och trampade i 95 minuter. S å. S k ö n t ! Och jag var inte ensam ute. Vet inte hur många jag mötte som tränade, tidigt innan det blir för varmt liksom.

Och idag tävlar Ida och Helena i Sälen och AIM. Hade ju helst av allt velat varit där... ! Tror faktiskt att de tar hem damklassen!

Nu är vi på plajan och njuter. Göttdä!


Rosa stödstrumpor lyste upp morgonrundan! Kunde dock sitta lite tightare.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar