onsdag 21 mars 2012

Ärlighet varar längst!

Storebror: MAMMA! Din mage är nästan borta! Men man kan nästan tro att att det finns en bäbis till i magen. 
Jo, tack! Magen är mindre men fortfarande stor. Visserligen fyller lillasyster bara tre veckor i dag. Men han har rätt. Och ärlighet vara längst.

Nyklippt i dag. Klippte "av" mig håret förra månaden. Kom häromdagen på att jag trivdes rätt bra i den frisyren. Klippte långt i dag... . Så jag kan spara ut igen... .

Och FBK gick till semi. Det är ju strålande!

Sov gott, alles!

4 kommentarer:

  1. Hej du !!!!!!
    Kent och jag sitter här och funderar på om du glömt var timrå ligger.......rötter!!!!!!!
    Idag blir det byggmässa för några och jobb för andra! Kramizar Lalla och co 15¤ ute våren är här!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag hejar ju på Timrå också!! Vill inte åka till Karlskoga för att se dem. Men gärna till LLA!

    SvaraRadera
  3. Ville bara retas lite!!!

    Kram Lalla

    SvaraRadera