torsdag 1 augusti 2013

Morgonpass och service

Hoppade på hojen kl 06.30. Kall och klar morgon. Tog mig 30 minuter innan jag fått upp värmen i kroppen. En helt underbart fin morgon. Jag har aldrig ångrat ett morgonpass. Man sover bort den vackraste tiden på dygnet tycker jag. Det inser man en morgon som denna! 100 minuter/45 km att notera i boka.

Har lämnar in cykelkärran/joggingvagnen på service idag. När vi var på Gotland i förra veckan var maken och Brollorna på tornerspel en kväll. När föreställningen var slut och de skulle åka hem SATT en vuxen karl i vagnen. "Busade" lite som han sa.. . Min man vart rosenrasande och skällde ut mannen i fråga som i sin tur vart så spak att han och hans fyra kompisar stod på rad och lovade dyrt och heligt att aldrig mer göra om det. Maken fick namn och telefonnummer och idioten lovade att ersätta vagnen om den gått sönder.

Vi har inre märkt nåt fel på den men jag är så beroende av kärran så jag lämnade in den idag på lite översyn på www.kopbarnvagn.se. För att vara på den säkra sidan. Om det nu är nåt fel har maken ett samtal att ringa.


Ännu ett underbart morgonpass


Inlämnad på service idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar