söndag 11 april 2010

Underbara vårdag!

Solen har lyst och det har varit riktigt varm och skönt i dag. Familjen har varit ute hela dagen. Storebror har cyklat och lekt i sandlådan. Maken har lagat punkterade cykeldäck. Kungen har sovit och jag har gått omkring och varit förkyld. Förkylningen går bara runtrunt (inte bara ute med mig alltså ;-).

Vart inga kuddar eller lampa igår. När maken kom hem efter curlingen susade jag ner till ICA och köpte en STOR påse smågodis. Tog nio minuter. Fick tio på mig. Sedan for maken på herrfest. Själv nattade jag barnen och därefter blev det lite surf. Till Millenium mumsade jag i mig allt godis och hade det riktigt mysigt faktiskt.

Nu har jag sytt tre kuddar och ska bara tråckla igen dom. Ska vara på killarnas rum. I morgon tar jag tag i lampan..!

Kungen har inte förstått turordningen på utvecklingen tror jag. Nu försöker han resa sig! Kungen, vänd dig från rygg till mage först, sen sitta, sen krypa och sen res dig. Ha inte för brottom!

FIKA!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar