söndag 2 mars 2014

Långpanna och slagskott


Långpanna 19 k och idag med sällskap! Det var längesedan ett långpass gick så "fort". Tyckte att vi precis stuckit ut när vi var hemma igen. Och det var aldrig en tyst minut. Härligt. Tack Linda!

När jag rundade husknuten stod lillebror och spanade efter mig. Slagskott. Han ville att vi skulle öva slagskott. Sagt och gjort. In och byta till torrt och ut igen. Ingen vila här inte. Och lika bra det. Hann aldrig stelna till i bena' och just nu känns det riktig bra i vader och baklår. Tack för det lillebror! Slagskott och en hård hockey/bandymatch som slutade oavgjort. Sen gick vi in och åt mellis. Nu är söndagsbestyren avklarade och jag har precis slagit mig ner på rôva. Lär bli nån serie på Netflix. Hej söndag!


19 k - hepp!
Slagskott!
Lägg upp pucken så här  mamma.
VIP-läktaren. Halvkrasslig lillasyster.
Ögoninflammation.
Vill inte(aldrig) att jag tar kort.
Dagens mellis. Kvarg, blåbär,
vaniljpulver(eko) och ekologiskt
jordnötssmör. Gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar