söndag 18 augusti 2013

Spara och slösa

I morse hade jag inga som helst tankar på att träna. Helt ur slag. Vaknade i natt med magknip from hell. Åt paj gjord på vetemjöl i går. Nu tror jag att jag vet vilken smärta Storebror får när han fått i sig gluten. Jäklar! Och trött har jag varit. Jaja. I morgon är det vila. Börjar ladda inför Vasastafetten på lördag!

Tänkte att jag kanske kanske kunde sticka ut och lufsa lite. Men vill liksom inte heller slösa de tre löppass som jag kan göra i veckan på mysdistans. Jag sparar de passen till cykeln och kör kvalitetspass med löparskorna.

Ja som sagt. Det var en mycket tung dörr att öppna ikväll! Men ut kom jag. Dock utan förhoppningar om stordåd. Snabbdistans 5k, två varv på spåret här hemmavid, 10.34 och 10.36 på varven. Jämt och bra så det får bli godkänt.

Nu plock och tidig kväll...?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar