onsdag 24 juli 2013

Testing testing

En heldag på vift. Var till Fårö och Sudersand för sol och bad. Otroligt fin strand. Alla var mycket nöjda med det valet. Om än lite allmänt griniga ongar, trots att de sov länge och väl i morse. Så om nån var där och hörde ett par ongar som vrålade så kan de ha varit mina... .

Väl hemma valde jag att testspringa foten. Har ju kört alternativ träning i tio dagar. Bara cykel. Passen i Sälen var tunga med mycket backar. Här på Gotland har jag kört lite lättare och snabbare pass. Så här när jag tänker på det vart det ju ett bra upplägg. Men inget som jag planerat.

Kändes iallafall fall bra i flåset när jag sprang, lite för bra kanske. 9.4 k på 39.40... . Foten kändes ok. Morgondagen får visa läget. Hursomhelst blir det cykel igen i morgon. Min tur att ta morgonpasset.

Och i morgon firar vi fyraårig bröllopsdag.


Två träningspolare. Hängde med i en km.


Rehab efter passet. Rullar foten på en isfylld flaska.


Sen middag med maken. Fin utsikt från altanen.


Arg. Humöret för dagen för unga fröken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar