torsdag 13 oktober 2011

Ja, hujeda mig.

Det går ju inte så bra dårå för FBK. Endast liiite bättre för TIK. Tänker genast på min gamla fröken Sigrid. Hon sa alltid att hon höll på det laget som låg sist. Det gör jag också! Alla j-la medgångssupportrar i Karlstad och alla andra runt om i Svedala som gôttar sig åt FBK:s problems just nu. Men när det drar ihop sig till slutspel ska ni se, då tackar det snabbt ja till en gratisbiljett och går mer än gärna på hockey. Och basunerar, typ, att jag har hela tiden trott på FBK. Nåt sånt. Tror ni inte?

Jaja. Mormor är här och ska barnvakta i helgen när maken och jag ska till Hunnebostrand och fiska hummer. Eller fiskar man hummer? Det spörs. Ska bo på hotell, mmm. Har köpt en ny bok, Allers julmgasin (japp, tantvarning), packat ner en fulladdad Mac och en stooor godispåse. Medan maken är på möte i morgon ska jag. Ha. Det. Skönt.

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar