fredag 12 augusti 2011

Och så var det fredag igen!

Tänk. Att det fortfarande är så att veckorna bara verkar bestå av måndag och fredag trots att jag har haft sex veckors semester. Vart tog denna veckan vägen? Måndag och tisdag gick bra. Onsdagen hade jag en DIPP, trots friskvårdstimme. Ahhhh, vad trött jag var! Torsdagen var hur lätt som helst. Morgonstyrkade på KMTI och träffade en hel massa kollegor. En liten liten tjej på SI (Samordning och insats) tränade med kettelballs och jag fick en snabbinstruktion i swing (om jag inte minns fel så hette övningen det). Och ahhhh, vilken träningsvärk jag har i dag! Men ahhhh, va gôtt! Var och inköpte nya träningsbyxor i går. Rosa. Bara det gjorde torsdagen mycket roligare! Köpte även nya foppatofflor till barnen att ha på dagis. Står där som en överraskning åt dem nu på morgonen. Behövs inte mycket för att de ska bli SUPERglada. Man kan till exempel fortfarande muta Storebror på affären med att han får välja ny tandborste och tandkräm (står just nu tre olika tandkrämstuber i badrumsskåpet!). Lilla älsklingen!


Rosa. Och fina!

I dag har Storebror önskat tomatsoppa till middag. Och så får det bli. Och popcorn till fredagsmys. Verkar ha gått vidare från makaroner, korv och majs till middag och vindruvor som fredagsmys till nåt helt nytt? Ett steg i utvecklingen (haha).

Nä nu blir det att jobba undan fredagens sysslor och njuta av träningsvärken. I helgen får det bli två löppass. Maken lär cykla låååångt på sin fina Focus.

Ha en underbar fredag alla vänner!

2 kommentarer:

  1. Hej och hå Annika !!
    Hoppas ni har det bra, Otto och jag har precis varit net till södran och tagit ett kvällsbad, mälaren håller bra värme fortfarande för "tanter" som jag! Sitter nu här vid datorn och kollar lite. har en sida som passar dig !! www.monsterarkivet.se
    Där finns allt!!
    Förresten dom saknade dig på södershöjder i minattsloppet, kanske nästa år ??? Kramizzar Lalla

    SvaraRadera
  2. Härligt med kvällsdopp! Varför inte, Midnattsloppet nästa år?! Hälsa familjen. KRAM!

    SvaraRadera