lördag 22 januari 2011

Lite av varje

Vart tar veckorna vägen? Måndag och fredag. Vad händer med dagarna däremellan?

Första arbetsveckan då maken är borta fyra av fem gick smärtfritt. Barnen helt underbara! Mycket beror på min inställning vid hämtning och lämning. Man får också välja sina fajter. Och INTE stressa! Funderar och ska nog gå ner i tid på jobbet och jobba en timme mindre om dagen. Var ledig på fredagar förr och det var kanon! Men nu känns det som om en timme mindre om dagen är bättre när man har två darlingar. Blir nog från och med 1 februari.

Bara två "grisveckor" kvar alltså när maken är borta.. . Träningstimme på jobbet och schwinnen räddar mig (om ni missförstår mig rätt!).

Träningsklockan har lagt av. Min trogna Nike. Den får gå till de sälla träningsmarkerna. Och skorna. Lika gäller för dem. Men snart är det löning!

Att köpa (haha):
1. träningsklocka
2. löparskor
3. löpartajts
4. löparjacka

Kolla bloggen "Träningsglädje" och var med och tävla! Det ska jag. http://www.traningsgladje.se/2011/01/vinn-farg/

Jaha. Nu vill farfar se skidor och då måste Storebror få se Bolibompa på min Mac. Mysdag idag! Och alltså måste jag sluta att skriva om lite av varje... .

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar