söndag 10 oktober 2010

Pyssel i trädgården

Har varit ute och påtat i trädgården hela dagen. Riktigt skönt faktiskt. Täckbark under häcken, buskar klippts ner, plockat och donat har vi gjort. Och så har vi hunnit träna också. Maken har cyklat på sin cross, som brukligt på söndagarna. Typ 45 km. Själv har jag sprungit. Lite av ett rekord. 50 minuter. Läääänge sedan jag var uppe i så många minutrar.... .

Storebror och jag har även hunnit skapa lite. Målat på stenar som vi smycket rabatten med (rabatten som för övrigt ska förvandlas till våren. Mur och sjösten. Måste göra det lätt för sig...). Storebror tyckte det var jättekul. Jag också!

Ps. Notera latten... .

Nu ska arbets- och dagisveckan förberedas! Maken har strukit veckans alla skjortor. Joråserru! Alltid varje söndag, fem skjortor! Själv har jag packat barnens väskor. Kungen gör skarpt läge på förskolan i morgon. Lilleman! Håller också på att kolla lite inköp av matvaror.

En helt vanlig söndag alltså!

Nu lite fika. Snart börjar tredje avsnittet av The Event. Snurrigt värre men bra!

LOVE,
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar