måndag 11 oktober 2010

Skarpt läge!

Skarpt läge, just det! Kungen går heldag. Storebror likaså. Jag jobbar. Maken likaså. Hämta och sedan hem och fixa maten. Leka typ några minuter och sen gröt och välling, och sen i säng med Kungen, sagoläsning för att sen fimpa Storebror. Förr, för typ två veckor sedan när jag fortfarande var föräldraledig och maken på tjänsteresa, hade jag nedräkning vid fyratiden. "Bara" två timmar kvar till jag kan lägga Kungen och sen en timme till Storebror somnar.... . I dag var det omvänt. ÅNEJ! ÄR KLOCKAN REDAN 18.10! Kungen SÅ trött. Bara sätta i gång att göra gröt och bums i säng 18:30. Konstigt!

Har varit och styrketränat på SATS och precis fixat middagen för i morgon. Klapp på axeln... .

Och minusgrader var det i morse. Brrr. Minus ettan när jag trampade i väg till MSB!

Nu ska jag fika och läsa senaste numret av Sköna Hem!

LOVE,
A


Ett glas rose´ en skön sommarkväll! Känns som lääääänge sedan. Firade ettårig bröllopsdag den 25 juli på Varbergs kurort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar