söndag 24 oktober 2010

Måtte veckan snart ta slut!

Veckan som jag gruvat mig för. Åker till Revinge i morgon kl 06. Maken på möte i Sunne. Jag kommer hem på onsdag för att möta maken i dörren. Han drar då till Viborg. Om mitt tåg är i tid förstås. Sen är jag hemma på torsdag, för att sedan åka till Stockholm på fredag för ett möte på två timmar. Det är miljötänk det... . Hinner träffa maken på torsdagskvällen turligt nog. Puh. Sen ska vi på fest i Väring på lördag. Åker till svärföräldrarna på lördag morgon. Gaahhh! TUR nog är svärföräldrarna här till på onsdag... .

Till nåt´ helt annat. Trodde i min enfalt att Kungen kunde ha Storebrors första vinteroverall. Men icke. För stor. Fick ila iväg i eftermiddag för att köpa en ny. Och hur många i storlek 80/86 fanns det kvar tro (tänk barnbidragshelg)? Jo två! På hela Bergviks köpcentrum. Gaaahh (igen!). Båda på Inter Sport. En för 950 och en för 700. Frågade en anställd vilken som var bäst (läs nu på värmländska) Jo, dän däran. Dän ä döbbelt så braren. (Den för 950, jotack kunde ju räknat ut det....). Bara att pröjsa. Fin turkos 8848 vart det, kolla in bilden. Den blir kanon!

Packat och fixat för morgondagen. Barnen ska knäppa kort. HUR ska Kungen hålla sig ren månne tills dess det är dags att fotas? Fastande fram till 14:30 kanske?! Och syskonkort ska dom ta, mina darlingar. Med föräldrars närvaro. Hurra för svärföräldrarna igen!

Nu ska jag pusta ut och varva ner. Hade en tanke på att ta en löptur, men jag ORKAR INTE! Laddar istället för The Event. Undrans vad det blir för konstigheter i kvällen avsnitt?

Peace and love,
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar