torsdag 23 september 2010

Sälen!

Packar för en tripp till lägenheten i Sälen! I fjol när vi var upp den här tiden möttes vi av snöstorm! Får se hur det blir den här gången?! Lite tråkigt att jag har en förkylning på gång, ahhh!

Lääääängtar! Ska bli såååå skönt!

Maken ska köpa mig en ny dator. Jo tack! Kan blogga lite mer då och skriva mer. Plickar på iphonen nu... .

Jag undrar vart min energi tagit vägen?! Borta är den och jag vet inte när den behagar komma tillbaka. Skulle vilja pyssla lite, men ooooooorkar inte! Baka, laga mat med lite kärlek i, sy lite och dona hemma. Zzzzzzzzz.

Nåja. Vi är friska och krya... . Förutom lite förkylda... .

Packa det sista, te och gonatt!

Love!
/A

2 kommentarer:

  1. Annika du är så duktig.Man orkar inte allt på engång,du har ju två kalas killar som håller dig i form och då blir det inte så mycket energi kvar på kvällen, Men du gör ju allt det där ändå som jag fortfarande "tänker" att jag skulle göra men som fortfarande är ogjort.
    Men en sak har jag ordnat, en lista med hela släktens födelsedagar. Så nu kan jag ringa och gratta inom samma vecka kanske!!!
    Vi åker till Fharn i helgen ska bli så skönt, mats stannar hela veckan.
    Ha det gott kram Lalla

    SvaraRadera
  2. Må så gott ni också!

    Kramar i massor!

    SvaraRadera