fredag 24 september 2010

Framme!

SÅ skönt att äntligen vara här igen! Tänk den dag vi kan ha lägenheten helt för oss själva. Slippa dra saker fram och tillbaka, bära till förråd och så... ! Men nu sitter vi här med vin och ost jag har fått en ny dator! Joråserru!

Ett år sedan sånär som på en vecka som vi var här för allra första gången. Kungen var två veckor, ute var det snökaos. I dag när vi kom fram var de nollan och regn... . Kanske det blir flingor i natt vem vet!? Skulle vara lite mysigt.

Idag var vi på kyrkans öppna förskola och fått oss en dos av andlig spis. Måste säga att dom är för snälla personalen på Västerstrands kyrka! Jättegoa! Känner sig alltid välkommen! Kram på er! Fru Olsson var där med Princess of darkness. Hon fixar och donar hemma så nu känns det som om hon smittat mig med lite fixenergi. Börjar spira lite i fingertopparna. Kuddar skulle jag vilja ha nya. Gråa, i luddetyg, typ. Nästan så de ser ut som fårskinn... . MEN vart får jag tag på sånt tyg???

Nu ska jag fixa lite med bloggen tror jag?!

VIN

Love,
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar