måndag 15 mars 2010

Soliga Sälen!

Då var vi äntligen här! Efter besök på akuten på lördagskvällen kunde vi packa klart för Sälenresan. Storebror fick på eftermiddagen nässelutslag, antingen på grund av pencilinet eller så var det en del av förkylningen. Men nu är utslagen borta och storebror är snart sitt vanliga jag igen.

Idag har vi varit ute och FÖRSIKTIGT aktivierat oss. Storebror och pappa åkte slalom. Lillebror och jag flanerade i solen. Lillebror sov gott i sin vagn (Phil&Teds). Detta var en scen som jag föreställt mig när vi köpte lägenheten... . Storebror och pappa åker slalom. Jag rullar vagn och ser snygg/cool ut i solglasögon utanför Högis... (hahahahahaha).

Åkte lite slalom själv på eftermiddagen. Är riktigt bra på det faktiskt. Andra gången på "nya skidor". För tre gånger sedan (och 15 år) åkte jag på kusin Mattes Elan vilka vägde cirka 20 kg. Per skida. Var riktigt sugen på att sätta mig i eftermiddagssolen och ta en Irisch Coffee. Undrans om de någonsin har gjor en alkoholfri sådan?



KAFFE!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar