torsdag 11 mars 2010

Inspirerad

Nu har jag pysslat några vimplar som jag hängt upp på barnens rum. Ska sätta siffrorna 1-10 på dom så storebror kan lära sig siffrorna... . Funderar även på att sy några plockpåsar (eget patent;-)). I påsarna kan barnen ta med sig småsaker mm i bilen. Halvsyrran Lottis vet vad det är... . Ska lägga upp bilder när allt är klart. Skulle vilja ta en sväng till IKEA och köpa lite blårandigt tyg. Just nu är jag lite svag för randigt.

Ännu en dag inne. Fjärde dagen nu. Vill uuuuuuut!

Trodde att mitt bokpaket skulle komma idag. Vi åker till Sälen på söndag. Hade varit kul att få böckerna och ta med sig dem. Har beställt en virkbok. Tänkte försöka mig på att virka... . Och för säkerhetens skull beställde jag även en deckare, ifall jag lackar ur!


Sälen - here we come!

KAFFE!!!!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar