måndag 8 mars 2010

Bryta nu? Ser jag ut att dö..?

Måste bara säga att Anders Olsson verkligen är en inspirationskälla! Varför klagar en annan? Läste artikeln i NWT idag om hans Vasalopp http://www.nwt.se/sport/article671399.ece. Imponerande! Han var och föreläste på SATS i fjol. Missade att gå dit den gången. Hoppas på en repris!

Storebror är sjuk. 40,4 i feber så det har varit en innedag hela dagen. Inte riktigt, var ut och hämtade posten...! Känner att man är verkligen beroende av att vara ute. Trodde jag skulle hinna med en snabbprommis runt kvarteret när maken kom hem. Men han hann knappt komma hem innan han åkte igen. Men ibland blir det sådana dagar. Bara att gilla läget. Alla andra dagar kan ju bara bli bättre?!?

Pratade med svärfar om löparskor. Han ska också uppdatera sig innan Göteborgsvarvet. Får kolla och se vad han köper. Brukar vara bra på sånt. Nike hoppas jag... .

Nä, nu får det vara bra för idag! Ska göra mig lite te, Kobbs Grön & skön och sätta mig och se på kvalitetsprogrammet Svenska Hollywoodfruar, part two!

Lev livet!
Puss och kram!

(Skinnjackan kommer vecka 12! Snyft!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar