lördag 6 mars 2010

Äntligen!

Äntligen är jag frisk igen och kan SPRINGA! Varit förkyld i drygt en vecka men är nu på G! Göteborgsvarvet hägrar i maj. Har som mål att springa på 1.40. Har gjort 1.23.59 och kom då 9: a bland damerna. Året var 1999... . Mina Nike Air Trail running fungerar perfekt i snön! Måste investera i ett par lättare skor och börja springa in dom nu. Det är inte långt kvar. TVÅ månader!

Till något helt annat. Har fått upp tyget på väggen i barnens rum om än provisoriskt. Ska stryka tyget och fästa upp det i morgon kväll eller till veckan. Har tagit lite kort på mina verk... . Ugglor, monster och vimplar. Kolla nedan! La med kort på lite andra saker hemmifrån som jag GILLAR! Visst är kristallkronan fin! Den har jag ärvt efter mormor och morfar och är från 1950-talet. Bokstäverna K och A har äldsta sonen målat! GILLAR! Träskona har min man gått i som liten. Kuddarna och bysterna är lyckade impulsköp... .

Återigen byte av ämne. Väntar på min fuskskinnjacka från H&M. Skulle ha kommit i slutet av denna veckan. Men icke! Men våren hinner dock spricka ut lite mer innan den kommer. Kan ju inte använda den ute än ändå... . Har också investerat i en jeansjacka med puffärm från HM. Var lite osäker på om det vekligen var jag. Beslöt att det var jag. En jeansväst blev det också (HM). Sliter på dessa två nu och känner mig rätt fin på dagarna, trots gröt- och kräksfläckar (skapade av lillebror).

Joggingturen på 30 minuter gav mig livsandarna åter! Livskvalitet!
Kolla korten nu!
Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar