tisdag 5 november 2013

Nalen och för kort klänning...?

Har varit på uppdrag för myndigheten i dag. Seminarie för energieffektiva myndigheter på Nalen. Det händer och fötter på Nalen liksom.

Första timmen var väl det enda som var nåt att ha. Nya direktiv från 2014 och nytt rapporteringssystem, tack för det. Sen flög mina tankar i väg all världens väg. Jag funderade på julmat, julklappar, hur vintern ska bli, vad jag ska laga för mat i morgon onsdag, hur jag ska lägga upp internrevisionen på fredag. Typ. Och om jag hade för kort klänning på mig. Jag är ju snart 40. Och om jag skulle hinna träna när jag kom hem (Vilket jag gjorde. Jogg 35 minuter/två varv på spåret. Foten kanon!). Sen vart det grön upphandling, gröna hyreskonrakt och grön it.

Nalen
Kaffe med balansövning
För kort klänning?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar