torsdag 8 augusti 2013

Planen som sket sig

Allt var förberett. Kläder, frukostlåda, lunchlådan, cykelkläder och rutt. Men när klockan ringde kunde jag inte förmå mig att kliva upp. Var ganska pigg men låg ändå kvar i sängen och dividerade hit och dit. Och det vart dit. Ingen träning. Och nu är jag så brutalt grinig på mig själv att jag bangade!

Ska åka norröver i kväll och då är det ju så skönt att ha rört på sig. Och pirret i mina ben brukar inte göra sig påmind när jag har tränat. Jaja.

I morgon blir det snabbdistans. Maken har lovat att cykla bredvid och peppa. 7 km snabbdistans. Kan inte slösa bort mina få löppass på mysdistans. Det får bli på cykeln.

Nu kaffe och jobb. Och så ska jag vara grinig i 30 minuter till. Sen lägger jag inte mer energi på det. Vila är också bra. Sägs det.



1 kommentar:

  1. Tänk va pigga ben du kommer att ha i morgon :-)

    Ha en bra dag på jobbet!!!

    // Linda

    SvaraRadera