torsdag 16 maj 2013

Sista passet

Gjorde nyss sista passet inför Göteborgsvarvet. Lite tunga ben men klockan var ju inte mer än 05.35 när jag stack ut.

Håll. Jag fick håll! När hade jag det sist? Tänkte inte så mycket på benen när det kom så jag tror det tunga släppte lite.

Nu kan jag inte göra så mycket mer med formen. Äta och dricka och vila är det jag kan bidra med nu. Och hoppas på en bra löpardag. Tjoho!


Min partner in crime. Det är Yster och jag som tillsammans lagt grunden till formen i vår! Världens bästa löparkompis! Älskar dig!

4 kommentarer:

  1. Lycka till nu kusin !! Oavsett hur resultatet blir är du en fantastisk person!
    Kram från Lalla

    SvaraRadera
  2. KÖR HÅRT! Lycka till!!! :-)

    SvaraRadera
  3. Ha en toppendag på varvet! Lycka till!
    -Katarina S

    SvaraRadera
  4. Lycka till, Annica! Går säkert super! Du verkar ju inte göra annat än springa med vagnen, och det har jag provat en gång. Sjukt jobbigt!! Vi såg dig i tidningen på jobbet. De undrade varför jag inte tagit över stafettpinnen som löpare. Tack för den du! Hur som helst, hoppas det går bra! Och att vi kanske ses på nåt pyssel snart!

    SvaraRadera