onsdag 24 april 2013

Less. Tråkigt. Trött.

Gårdagens och dagens träningspass var förjävla tråkiga. Cykelintervaller igår och vanlig distans med kärra idag och lite styrka på det. Det var liksom 50/50 att köra eller skita i det. Men jag genomförde. Och efteråt är det ju såååå skönt! Det kan vara skönt med det andra också, att drita i allt. Men jag har en plan fram till Varvet så det är lika bra att stick to it liksom.

Det brukar bli så härför mig när jag närmar mig ett lopp jag länge sett fram emot. Blir less. Träningen är tråkig. Trött.  Kanske är det nåt inre omedvetet mentalt som kopplar upp sig för att dra ner mina egna förväntningar. Eller nåt?! Jaja. Stick to the plan bara.

Med kidsen blir det iallafall aldrig tråkigt.
I dag var han pepparkaksgubbe. Suck
I morgon fyller maken år. Storebror och jag har gjort blåbärsglasstårta! Men säg inget. Det är en överraskning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar