söndag 7 april 2013

Dagen efter och söndagasmiddag

Oj. Dagen efter dagen före. Har inte riktigt fattat än att jag sprang så fort i går. 38.44! (rev. tid). HAHA! Jaja. Bara att fortsätta att mala på i samma spår. Det verkar ju funka!

Favvon hos alla i familjen!
I dag vart det till att lufta min fina mountainbike. Men dessförinnan tog familjen en lugn morgon, med långfrukost och sen vart det simskola för storebror. Efter lunch stack maken ut på en 70 kilometersrunda på cykeln. När han kom hemma stod jag redo. Tog det lugnt för att inte dra på mig så mycket syra i benen. Det jag ville få ut av passet var att rensa benen på lite slagg. En skön runda men oj vad jag frös på slutet!

I morgon kväll tänkte jag springa min söndagsrunda! Långpass på en vardagskväll. När hände det sist? Vill fortsätta med konceptet att springa ett 20 kilometerspass i veckan. Måndag får bli söndag helt enkelt. Så det blir två långpass den här veckan alltså... .

Och efter att vi, maken och jag cyklat runt stan ett par varv så var det till att laga söndagsmiddag. Jag kanske är lite old school, vill äta riktig söndagsmiddag på söndagar. Kött, potatis och sås. Och efterrätt. Eller som i dag lax och potatis. Och favvoefterrätten fruktsallad med grädde. Har just nu snöat in mig på fruktsallad, haha. Så gott!

Och nu till de vanliga söndagsbestyren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar