torsdag 21 mars 2013

Thank god, tordagen är snart passé...

Som tidigare nämnt. Torsdagar är inte alltid en hit. Visserligen har dagen lite helgkänsla över sig då barnen gör sista dagen på förskolan och en ledig fredag väntar. Kan vara helt underbar! Men den kan vara SÅ förjävla jobbig också. I dag har jag bara fått två psykbryt. En helt okej torsdag.

Nu ligger kidsen och sover sedan 18.30, 19.00 och 20.00. Tjoff, tjoff, tjoff. Rutiner is da shiieet!

Innan psykbryt numero två så hann jag med ett styrkepass. Lillasyster sov. Brollorna såg på film. Tack för det!

Så. En dusch kanske såhär kl 21.50... efter träningen?

Justja. Vann en bok i går. Var med i en tävling på FB. Jag som aldrig vinner. Men kruxet är att jag har skickat efter den också. Det är kanske det man ska göra för att vinna...? Hurson. Jag är jätteglad!



Skivstång....
Och så ska jag utöka mitt hemmagym. I morgon ska jag införskaffa en skivstång. Kan göra många bra övningar med en sådan. Som den här... (kolla en bit in i filmen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar