lördag 30 mars 2013

Avslutar vår underbara fjällvecka med ...

... tataaa, magsjuka. Lillebror har spytt litelite totalt fem gånger mellan 6.30 och 10.00.

Jag drog ut kl 07 på säsongens sista (och vem vet kanske sista träningspass på ett par dagar?!) skidpass. Backrundan till Lindvallen. Underbart!

Jag är nu inne med tvåan och trean. De större killarna skickade jag ut i backen vid nio. En kanondag kommer de att få!

Yster skötte sig ypperligt och sov i två timmar medan jag röjde i lägenheten. Lillebror sov också.

Överväger att packa ihop oss och dra hem i kväll. Blir liksom fast här om jag och maken åker på't... .

Och efter sista spyan kl 10 är allt som vanligt. Lillebror kvittrar och örjar med lillasyster... .

Men skiten finns ju här... .







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar