tisdag 19 februari 2013

Hinner mycket (mer) om en skiter i tv:n

Nuså´! Korten är strukturerade  och sorterade i datorn! Alla 11257... . Fattas bara att köpa album till de hmm x-hundra framkallade korten. Klapp på axeln till mig! Hinner med lite mer då en driter i tv:n.

Efter en kaosmorgon med griniga ungar så artade sig dagen och den blev riktigt bra. Kan ha varit den andra frukosten som lillasyster och jag intog på IKEA (Hamnade där på långprommisen. Kônstigt!). Mamman och lillasyster stabila i humöret = frid i huset. Haha.

Jag har inte slutat tittat på tv. Nejdå. Dragit ner på´t. Ganska mycket. Såg inget igår och hittills inget idag. Maken sliter just nu på shwinnen, cykeln alltså, och efter det så blir det nog ett avsnitt av House of cards på Netflix. SÅ himla bra. Grym som Lillebror säger (måste fått uttrycket från dagis...). Kevin Spacey rules!

Och så har jag shoppat kläder i dag. Eller speedshoppat. In på HM, en snabb överblick. Byxor, blus, klänning. Jo, men den här storleken ser ut att passa... . Betala. Hem och prova. Lyckades nästan pricka storlekarna på allt. Byxorna ska jag nog byta till en storlek mindre. Måste ha smakråd. Eva?! Och så en kavaj på Gina. En tanke som ofta nuförtiden swishar förbi när jag (speed)shoppar. Kan jag ha detta när jag nästan är hm 40?! Klart som fan. Är nästa tanke.

Känner mig faktiskt lite krasslig. Men på torsdag är jag frisk och då ska det  tränas igen! Basta!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar