torsdag 31 januari 2013

Sorterar och strukturerar till förbannelse

Så. Korten ivägskickade. Har nu börjat strukturera bland korten och lägger upp alla sparade bilder i mappar om månader och händelser. Inser nu att jag skulle ha gjort det i n n a n jag skickade iväg de väl utvalda korten för framkallning. Har hittat mappar med kort jag inte ens minns att jag tatt´... . Shit asså´!

Tandläkarbesök för ettan och trean i dag. Tvåan lämnade sina två nappar till tandsköterskan. Och somnade helt poff i kväll. Ettan skrek sig till sömns två kvällar innan han var agiftad. Så olika det kan vara! Hade lovat lunch och glass på ikea efter tandlälarbesöket. Jubel och klang. Och givetvis köptes det värmeljus, servetter nya tabletter och annat smått och gott. Tänkte köpa ramar. Kvadratiska. Typ i storleken 15*15. Men hittade inga? Vart finns det att köpa månne?

Trean slog till med en mindre sovmorgon till 06.10 i morse. En annan är nästan utsövd alltså! När hon sedan däckade i vagnen vid 08.30 sattes ettan och tvåan framför Bompa så kunde jag köra lite styrka. Alla glada. Jag nog allra gladast!

I morgon blir det till att vila bena´. Lätt stel i framlåren. Drar lite i muskelfästena ovan knät. Dags att börja stretcha alltså. Hmm.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar