tisdag 18 december 2012

Klarrrrrt!

Nu är armbandet klart. I silver och guld. Och med svart inflätad läderrem. Gjorde ändarna på ett litet annat sätt än vad jag brukar. Sydde ihop råkanterna direkt i stället för att vika in dem som jag brukar. Men det ska jag inte göra fler gånger. Vart inte så fint. 

Nu kan jag inte göra mer. Har slut på material. Väntar med spänning på det som jag beställt. Kommer nog i dag eller i morgon. Tjoho!

Och inför julen. Revbenspjälen är klara. Likaså pajerna och Jansonen. I kväll ska jag baka två mjuka kakor varav en glutenfri (lycka till liksom). Och handla ska jag göra. Och kanske rensa skafferiet... . 

Vi har haft sånt flyt idag. Tjofftjoff liksom. Snart brakar det väl lös. Kaoset. Men sånt skriver man väl inte om, hoho.

Ser lite vind ut, men det (är) ska
 vara symetriskt.
Storebror har varit lite hostig så båda killarna har varit hemma från förskolan igår och idag. Missade därför ett efterlängtat träningspass med bästa Ida. Surt. Men tränat har jag gjort ändå. Sötaste systeryster bädddes ner i vagnen. Brollorna mutades med äppelbåtar och clementiner framför en film. Körde Lofsans hemmaträning.

Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar