fredag 3 augusti 2012

Hemma igen!

Nu är vi tebacks! Hemma i Karlstad alltså!

I går morse drog jag och maken ut på en cykeltur. Sista chansen att träna tillsammans på, tja hela hösten? Det sista vi gjorde var att klippa Södra Berget. Lars drog i väg och var fyra minuter före mig upp för backen. På tre kilometer. Och så långt före ska han vara. Annars vore det väl konstigt?!

Uppe!


Fick jag fara och handla innan frukosten. Heltomt i skåpen. Sen drog maken i väg med FBK till Glava på nåt uppstartsmöte. Vi hänger på i morgon i Arvika när FBK spelar mot Leksand. Passar samtidigt på att träffa en gammal kollega som bor i Skasås. Har inte setts på lääääänge!

I dag hänger vi bara hemma. Just nu kollar brollorna på friidrott och applåderar alla. Systeryster sover i vagnen. Jag håller på att förgås av trötthet. Går på kaffe i dag.

Hoppas på att en piggnar till lite så ska jag köra lite styrka i kväll. Har saknat det, verkligen!

Ska också ringa runt och försöka få tag på en massagetid. Har fått massor av bra tips via fb, såklart. Tack alla!

KAFFE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar