onsdag 8 augusti 2012

IKEA-möbler, tekakor och världens snällaste onge

Killarna drog ju till farmor och farfar i går. Hemma är vi tjejer.

Vad har vi gjort då? Sov till 07. Drog oss till 07.30 (unga damen bajsade). Frukost, monterade Kungens skrivbord (Storebrors gjorde jag klar i går), sprang med joggingvagnen (unga damen sov bara 30 min...), lite bålstyrka, fortsatte skruva. Fick finbesök av bästa Ida som hade med sig frökex, (SUPERGODA, ska be att få receptet!), flädersaft och en massa kött. Detta som tack för lånet av lägenheten i Sälen. Tack själv säger jag!

Sen ändrades planerna av REGNET! Skulle promenera in till stan men vi fick fortsätta skruva i stället, yster sov eftermiddagsluren, jag bakade glutenfria tekakor som vart jättegoda. På kvällskvisten tog vi bussen till Bergvik och strosade lite. Världens snällaste onge att ha med alltså!

Nu sitter jag i ett tyst hus och undrar vad jag ska göra. Sätter mig nog framför tv:n... .

I morgon kommer snickarna och ska börja med friggeboden. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Tjejligan
Och här sitter jag!
Tröttsamt att shoppa med mamma!
Så här glad är jag för det mesta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar