söndag 8 juli 2012

Träning, regn, lite sol och bad, smultron och kantareller. Och ett dop!

Har i dag cyklar med maken runt Kinnekulle. SÅ kul! SÅ fint! Kvalitetstid kan man kalla det. Systeryster sov, brollorna lekte med farfar. Då passade vi på att träna. Vi körde 35 km tillsammans sen vände jag hem. Maken tog ett varv till. När jag kom tillbaka styrkade jag på altanen och testade TRX:en. Hmm. Svag och då är det inge kul. Så det får bli att hänga i lite. Kämpa. Helt enkelt. På turen såg vi en hare, fem rådjur och en hel dröser med hjortar.

Utsikten i 35 km
Vackra vyer
Herr och fru
Sen kom solen. Hoppsan! Då ville Kungen bada och Storebror köra båten (ett meterlångt radiostyrt hangarfartyg inköpt av farfar). Så fick det bli. Jag badade inte den här gången heller.

En promenad med smultron- och kantarellplock fick avsluta kvällen för di små.

Nu sitter maken och jag med varsitt äpple och "umgås". Hoho.

En. Kall. Öl. Hade. Suttit. Som. En. Tjocksmocka. Ahhhh!


Barnens syssling Herman döptes i går.
Jättefint dop och mottagning!
Huvudpersonen fick jag inget kort på
men väl på mina barn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar