söndag 17 juni 2012

Loppet

SÅ nöjd med lördagens Stadslopp! 42.06 och segrare i K35! Målet var under 45 men vad jag skulle landa på hade jag ingen aning om! Höll ett jämt tempo och kilometrarna diffade på 10 sekunder. Perfekt väder. Mycket folk efter banan. Folkfest!

Startade lördagen med att farmor och farfar kom. Sen drog maken och jag på invigningen av Lars Lerins museum på Sandgrund. Sen en lunch på stan, färgköp och hem och ladda. Jag tror alla var nöjda med efermiddagen. Jag fick åka och springa Stadsloppet, farmor fick snusa på lillasyster. Maken och farfar cyklade in till stan med brollorna och hejjade efter banan. Efter loppet vart det grillat och jordgubbar. Ett glas rose´ på det hade inte vart dumt. Men den som väntar på nåt gott... . Oooo vad stel jag var i kroppen på kvällen. Men hastade ändå ner på ICA och köpte smågorra och sen köpte vi hem en film. Senaste M:I. Bra!

42.06 vart den officiella tiden
TRÖTT!
Cyklade en tur  nu på kvällningen
GLAD!
Sverige är vackert!
Muu!
Ska beställa riktiga cykelskor nu i kväll
från Cyclecomponents
Och så han jag göra klart rabatten


1 kommentar:

  1. GRATTIS KUSIN du är helt otrolig helt enkelt!!!!!!

    Vad får du din energi ifrån, kunde behöva en dos!!!! Har nu packat inför sem åker norrut på tisdag. Vi kan väl höras! KRAM KRAM KRAM / Lalla

    SvaraRadera