torsdag 29 december 2011

Brutalt effektiv morgon

Shit. Vilken effektiv morgon. Packat väskor. Lekt (åja, lite i alla fall) med barnen. Jobbat. Röjt. Plockat ur diskmaskinen. Vikt tvätt. Och tränat. Kb och cykel, 30 + 20 minuter. Och det gick ju hur bra som helst! Bilar 2 på nya mega-tv:n. Storebror brydde sig inte ett smack om att jag tränade. Kungen tyckte jag skulle sluta när det bara var 4 minuters cykling kvar. Kommer att blir fler sådana träningsgånger! Nu det sista innan maken kommer hem och en snabb dusch (moahaha, jag kan INTE duscha snabbt...).

Vintern - snart kommer vi!

Fridens!

1 kommentar:

  1. Du håller bra tempo bruden ;). Imponerad ... meeen vad tusan. Är du e långduschare???
    jag kan duscha jätttejättejättesnabbt!! Det är kanske ingen merit... men det är jag bra på ialla fall =)
    Gott nytt år på er! Kram

    SvaraRadera