måndag 12 september 2011

Summering

Ja. Veckan gick i princip som planerat. Träningsmässigt. Alltså. Enda revideringen var i måndags då maken INTE sa att han skulle vara borta på kvällen (min styrketräningsdag!). Men som han påstår att han gjort... . Jaja.

I övrigt gick veckan som den brukar. Lämna, hämta, laga mat och allt sånt. Helgen var toppen. Garderoberna på plats i vår nya garderob/kontor. Nytt golv, tak, väggar, ny dörr som vart en altandörr och en ny dörr in till vårt sovrum. Kan nästan säga att det är en walk-in-closet! Och tänk va skit vi renat bort! Ett helt förråd med en MASSA onödiga saker som vi kastat och givit bort. Det enda som finns i "förrådsgarderoben" nu är tre kartonger julsaker, en kartong påsksaker och tre kartonger barnkläder. So far... Resten står i garaget (haha).

Hämtade mer tenntråd och skinn i går och började på ett nytt armband som ska bli ett tvåvarvsarmband. Eller vad man kan kalla det. Flätade och klippte till skinnet. I kväll ska jag sy fast flätan. Det är väl det jag hinner. En lååång fläta, 35 cm! Kul!!!!!

Träningen då. Ja. Maken ska på möte i kväll. Hmmm. Antingen vila eller cykel. Lutar åt det senare. Sen rullar jag nog på med lite styrka och löpning. Som vanligt, tror jag.

Ha en skön vecka alles!

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar