måndag 26 september 2011

Höststök

Haft en helskön helg. Laddat batterierna i Sälen. Superväder i lördags. Var ute hela dagen, grillade korv, fiskade och pöste i en solslänt med barnen och maken. Fick också till ett härligt pass på fjället. Blött men alldeles, alldeles underbart!


Vart tar vägen vägen?
Nyfikenheten driver en framåt!
(bild från nätet)
Drog hem på söndag fm. Inte lika bra väder. Men det är väldigt vackert med fjäll målat i hela gråskalan tycker jag. Storebror var på simskola. Jag gick bersärk på häcken. Den runt huset allstå. Tur att maken kom hem när han kom, annars hade Kungen och jag sågat ner hela rasket längs med backen... .Men maken tyckte annat. Påminnde honom då om mitt älskade plommonträd som numer ser ut som ett apträd på Kolmården.... . Och då tyckte han att vi (läs maken) inte behövde göra samma misstag igen. Nä.
Rensa och plocka ute, montera ner studsmattan till Storebrors förtret. Suktat på grannens otroligt fina planteringar och fina nya uteplats. Hon är SÅ duktig! Inredningsdesigner, konstnär och allt sånt som en annan önskar att man var.

Vackert! (bild från nätet)
Träning i veckan då? Pfff. Jag vad månde det bliva. Cykel inne verkar vara en högoddsare.

Ska på planeringskonferens i tre dagaer med avdelningen. Bästa att börja ladda. Blir nog nåt varv Me And My Army!

Ha en skön vecka alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar