lördag 15 januari 2011

Resultatlistan?

Hmm. Hittar inte mig själv i Göteborgsvarvets resultatlistor. Om jag inte minns helt fel gjorde jag 1.23.58 på varvet 1998. Vart nia på den tiden. Men hittar inte mig själv! KANSKE har jag inte sprungit?!

Har i dag varit ute på långpass. 90 minuter. Fjärde långpasset, resten kvar. 21 maj gäller det. Ska för övrigt springa Brand-SM. MSB-anställda kan vara med i den klassen. Det bästa av allt är att vi får stå i startled tre eller där i krokarna. BRA! By by startled 17! Satsar på medalj (haha)!

Kommer att bli riktiga "grisveckor" framöver. Maken ska resa typ fyra dagar i veckan närmaste tre veckorna. Om det inte är övernattning så är det tidiga mornar och seeeena kväller. Så min Schwinn får bli min räddning.

Händerna! Vad ska man göra åt torra och spruckna händer?! Det finns typ lika många husmorstricks som de personer man pratar med. Själv har jag nog provat de alla! MEN! Har nog hittat den klart bästa handkrämen nu. Inte ens handkräm. Apotekets "Mjukgörande hudkräm för extra torr hud oparfymerad". Den har seglat upp på första platsen nu!

Ommöbleringen vart bra. Killarna fick vårt sovrum, vi flyttade in i gästrummet, bäddsoffan in i killarnas lekrum. Så nu kan Storebror leka och härja (?) bäst han vill när Kungens sover. Och vi får en extra tv. I fall vi vill. Nu smider maken planer på att köpa en större tv till lekrummets soffhörna... . Med spel och allt.

Lugnet börjar lägga sig över huset. Och en annan är lite trött och sliten. En STOR påse smågodis skulle inte sitta helt fel. Hemleverans?

Ta hand om varandra!

1 kommentar:

  1. Hej Du! Åh,vad jag känner igen mig i ditt liv med småbarn, som på något sätt blir rätt hektiskt, särskilt när någon eller båda ska iväg en massa med jobbet! Det gäller at hitta sätt att trixa ihop det, träningscykeln verkar ju helt perfekt då!

    Konstigt med resultatet från Varvet -98. För om du minns att du varit med så borde du väl ha varit det.. eller kanske var det ett annat år?! Bra sprang du säkert iallafall, om jag minns dig rätt :-)

    Ha en bra vecka trots utflugen make!

    SvaraRadera