lördag 20 november 2010

Icebug...




...skulle man ha haft på fötterna i dag! Ujuj va mycke svallis det var under snön. Tur att man sprungit samma runda typ 58 000 gånger så jag vet vart det brukar svalla. Men ändå gjorde jag ett antal piruetter! Men ingen vurpa, tack och lov. Det hade jag inte pallat. Nåt hade säkert gått sönder. Nästa pass blir icebugs på!

Och sen var det JAKT i I2 skogen. Elendes dret! Och nybörjarjakt ska det vara men när man ser jägarna är det inte många nybörjare. Gamla gubbar som jagat i 100 år (typ). OGILLA!

Skidor på tv har jag sett också. Och bra åkte dom, Kalla och Hellner. Så duktiga, mina IDOLER!

Annars luuuugn och skön lördag. Barnen slog till och sov till 07.40. Vi fattar inte hur. Men det gjorde dom. Och SNÖ var det ute också! Tjoho! Så VITT. Så FINT! Lovely!


Nu Bolibompaspel med Storebror.

Ha en skön lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar