lördag 30 oktober 2010

Ingenting men mycket!

Har i dag inte gjort mycket men samtidigt så har vi gjort mycket. Hur det nu går ihop. Halvstädat, sprungit, varit på stan och shoppat, ätit lunch och fikat (på stan), maken har klippt sig, lagat punkteringar, lånat ut bil och släpkärra till handyman Dan, försökt mig på att lära mig virka. (Det går sådär. Verkar vara fel på virknålen... .) Tvättat och plockat, osv osv. En skön dag alltså.

Köpte et par Levis jeans idag. Minns inte när jag köpte Levis sist. På gymnasiet. Och då skulle man ha 501: or. Finns om fortfarande, tro? Det var modellen med lååååg midja. Joråseru. Och sen skulle man ha viiiida jeans. Och i högstadiet nån gång skulle det vara stentvättat. Hu. (Hmm, hade dock ett par leggigs, typ, i stentvättat i våras....).

Bild från http://www.jeansshop.com

Nu ska vi ställa tillbaka klockorna och HOPPASHOPPAS att Kungen inte vaknar en timme tidigare än vanligt. Det är min tur att gå upp. OCH JAG VILL INTE GÅ UPP 4:00!


Over and out!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar